مرگ عجیب مادر و دختر در هتل + عکس
درهمی برهمی
وبلاگ درهمی برهمی با کلی مطالبه جالب و دیدنی

ابوالفضل تیموری مدیر حوزه ۳ عملیات آتش نشانی گفت: حادثه ساعت ۸:۵۸ به سازمان آتش نشانی گزارش شد که بلافاصله گروهی از امدادگران ایستگاه ۲آتش نشانی با تجهیزات کامل به محل حادثه عزیمت کردند و همزمان نیز ماجرا را به اورژانس اطلاع دادند. وی افزود: وقتی ماموران آتش نشانی به محل هتل رسیدند یکی از اعضای این خانواده جان باخته و دیگری نیز زیر آب بود که با تلاش ماموران و پس از جست وجو از زیر آب بیرون آورده شد.

این گزارش حاکی است: ماموران اورژانس پیکر ۲ قربانی این حادثه را به بیمارستان امدادی منتقل کردند اما آن ها دیگر علایم حیاتی نداشتند. بدین ترتیب ماجرای هولناک هتل از طریق ماموران انتظامی کلانتری امام رضا(ع) به قاضی ویژه قتل عمد نیز گزارش شد و تحقیقات در این باره ادامه یافت.

بررسی های پلیسی و قضایی مشخص کرد این هتل دارای مجوز موقت بوده که مراتب به اداره نظارت بر اماکن عمومی نیروی انتظامی و اتحادیه هتل داران گزارش شد تا از وقوع حوادث بعدی پیش گیری شود. اجساد دختر ۱۵ساله و مادر ۴۰ساله او نیز برای تعیین علت دقیق مرگ به پزشکی قانونی حمل شد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





    درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
    آخرین مطالب
    آرشيو وبلاگ
    پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان درهمی برهمی و آدرس darhamibarhami.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





    نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 44
بازدید دیروز : 9
بازدید هفته : 211
بازدید ماه : 211
بازدید کل : 6840
تعداد مطالب : 31
تعداد نظرات : 3
تعداد آنلاین : 1



خبرنامه وبلاگ:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید